X Atsisiųsk nemokamai 118 programėlę išmaniajam telefonui iš Apple Store arba Google Play.

Ar žinojote, kad...

  • Pagalba ir konsultacijos kompiuterių vartotojams teikiama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
  • Daugiau kaip 80% problemų išsprendžiama nuotoliniu būdu.
  • Kompiuterio problemos išsprendžiamos nuotoliniu būdu per 10-30 min.
118.lt»Pagalba kompiuterių vartotojams»Apie paslaugą»Apie paslaugą

Apie paslaugą


Ši paslauga skirta visiems kompiuterių vartotojams, kuriems gali prireikti profesionalios pagalbos ar konsultacijų naudojantis kompiuteriu kasdieninėje veikloje.

Mes sprendžiame įvairias darbo kompiuteriu ir interneto problemas, kilusias dėl programinės įrangos, tvarkyklių ar operacinės sistemos nustatymų, konsultuojame įvairių taikomųjų programų įdiegimo ir naudojimosi, kompiuterinės įrangos bei kitais su kompiuteriais ir internetu susijusiais klausimais.

Kaip paslauga veikia?

Paskambinus informacijos telefonu 118, „Lintel“ konsultantai išklauso jūsų problemą ir pasiūlo keletą problemos sprendimo galimybių:

  • sujungimą su kompiuterių specialistu. Pokalbio metu klientas gali gauti profesionalią konsultaciją. Jeigu vien konsultacijos nepakanka, specialistai gali pagelbėti nuotoliniu būdu prisijungę prie jūsų kompiuterio (jeigu tai leidžia techninės galimybės);
  • kompiuterių specialisto perskambinimą. Šiuo atveju kompiuterių specialistas susisiekia su klientu per 1 valandą nuo užsakymo gavimo arba kliento pageidaujamu metu ir suteikia profesionalią pagalbą;
  • specialisto atvykimą į kliento nurodytą vietą. Šiuo atveju kompiuterių specialistas susisiekia su klientu per 1 valandą, kompiuterių specialistų darbo valandomis, darbo dienomis ir suderina su klientu abiems pusėms patogų kompiuterių specialisto atvykimo laiką į kliento nurodytą vietą.