BALNOVA, UAB vertinimai, komentarai

Vartotojų įvertinimas: 1,5 / 5 (įvertino 2**)
**Skaičiuojami unikalių vartotojų vertinimai

Įvertink įmonę

*Įvertinimas:
Autorius:
Komentaras:
*Apsaugos kodas:
Įrašykite simbolius kuriuos matote paveikslėlyje

Komentarai

2019-03-01 Autorius: Justina
Laukėme baldų 10 savaičių, nors sakė 6-8 reikės laukti. Pati skambinau ir klausiau, nes manęs niekas neinformavo. Išsisukinėjo, kai pradėjau kalbėti apie nuolaidas už jų vėlavimą.
2015-02-19 Autorius: Kotryna
Pirkome minkštą sėdimąjį kampą iš šios parduotuvės PC "Tilžėje". Pirmiausia, tai užsisakius, pristatymo dieną nesulaukėme nei skambučio, nei kampo. Nuvažiavus į vietą, sužinojome, kad darbuotojai pametę visus mūsų duomenis ir todėl negalėjo pristatyti pirkinio į namus. Prie šio kampo užsisakėme dar pora pufų, kurių laukiame jau du mėnesius ir vis dar negauname. Negana to, jau buvome nuėję i šią parduotuvę jau 4 kartus paklausti, kada jie bus. Atsakymai buvo tokie: jau ant sekundžių ir vis kitą savaitę. Tačiau jau praėjo du mėnesiai. Nuėjus paskutinįjį kartą vėlgi nerado nei mūsų sutarties, nei duomenų, o pati darbuotoja be direktoriaus nieko nežino ir netgi kompiuteryje negalėjo nieko paieškoti. Ir šiaip, negavome jokios informacijos tik direktoriaus numerį, po kurio likome taip pat nusivylę, nes paskambinus jam, direktorius Kęstutis mums pranešė, kad mūsų pufai yra Lenkijoje parodoje ir jis nežino, kada juos atveš ir padėjo telefono ragelį. Nuvykus po kelių minučių į pačią parduotuvę, ji buvo uždaryta. Labai keista, kad viena parduotuvė iš visų būtent apie 16 val uždaryta PC "Tilžėje". Aptarnavimą vertinčiau iš 10 balų tikrai 1. Labai nemalonu, kai patys turime eiti ir klausinėti, tai kas mums nepriklauso ir negauti atsakymų.

Puslapyje: 1-2 | Iš viso: 2 |