TELE2, UAB vertinimai, komentarai

Vartotojų įvertinimas: 2,7 / 5 (įvertino 9**)
**Skaičiuojami unikalių vartotojų vertinimai

Įvertink įmonę

*Įvertinimas:
Autorius:
Komentaras:
*Apsaugos kodas:
Įrašykite simbolius kuriuos matote paveikslėlyje

Komentarai

2019-10-01 Autorius: Steponas
Rugs. 30 internetu pirkau telefoną su atsiėmimu "Mandarino" salone Vilniuje. Spalio 1 d. pardavėja atsiuntė SMS, kad galiu atsiimti. Nuvykus mano pavardės ir užsakymo niekur nerado. Parodžiau telefone žinutę, kad apmokėta ir Tele2 sveikina įsigijus telefoną ir t.t. Po diskusijų pardavėja pasiūlė telefoną iš ekspozicijos - dėmėtą, be apsauginės plėvelės. Tokio atsisakiau ir paprašiau, kad ir kitos spalvos, bet naujo. Deja, man paaiškino, kad pirkau tos spalvos, kurį man siūlo. Teko atsisakyti. Tikiuosi, kad pinigus sugrąžins. Siūlymas Tele2: pasirinkti kvalifikuotesnius darbuotojus tiek salone, tiek ir sistemoje - kaip gali nesimatyti nupirkto (apmokėto) telefono? Deja, po apsilankymo "Mandarino" salone, su Tele2 nebenoriu turėti jokių ryšių...
2019-09-25 Autorius: Greitas internetas
Šiandien 2019-09-24 diena su stringančiu ryšių... Nebuvo jokio perspėjimo iš paslaugų tiekėjo tele2, kad bus kažkokie tai nesklandumai, gedimai, programiniai atnaujinimai ar kažkas panašaus, kurių pasekoje galimai strigs tinklai. Esu labai pasipiktinęs, kadangi tai pakenkė mano darbams ir vykdomai veiklai, labai dažnai ypač naktį tarp 23-24 valandos ryšys nutrukdavo, vidutiniškai po 5 min. bei pasikartodavo tai pat kas 5 min., perku iš tele2 ir abonimentines ir laisvo interneto paslaugas, moku už jas kaip priklauso, niekada nevėluoju su įmokomis, o ką gaunu mainais? Neatitinkančią paslaugų kokybę kainos atžvilgiu? Labai viliuosi, kad įmonė norėdama nesuteršti dar labiau savo reputacijos, savo vardo kažkaip tai kompensuos patirtą nuostolį jų lojaliems klientams, kadangi tai pažeidžia mūsų kaip vartotojų teises. Kontaktų savo tikrai nežadu atskleisti, kadangi kalba eina ne apie mane, o apie visus privačius klientus. P.S, 50 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi tele2 paslaugomis, pagalvokite patys kiek kainuoja minutė interneto, na taip kad tie keli centai, bet jei skaičiuoti ant tūkstančių gyventojų, kiek išeina, kad mes sumokame pinigus į orą? Turėtų bausti už tokius gedimus paslaugų tiekėjus, ne kitaip.
2019-08-05 Autorius: Markus
Patikimas ir greitas internetas
2019-05-03 Autorius: N1
Geras ryšys ir tiek.
2019-01-31 Autorius: Zinau
Esu patenkintas tele2!naudojiu tele2 jau 12 metu. Aciu jums!
2018-08-01 Autorius: jania
Aptarnavimas tikrai nekoks nei informacijos negausi,nesugeba paaiskinti zmonems,o dasiskambinti reika klausiti muzikos 30 min
2018-08-01 Autorius: valerijus
baisu aptarnavimas nekoks
2018-08-01 Autorius: valerijus
aptarnavimas nekoks!!!!!! Kaip ten gali dirbti Povilas
2016-10-24 Autorius: Warlius
Kristina, Jei naudojatės (buvo žodis "naudojuosi abonentais") abonentu, tai su abonentiniu numeriu pardavėjas Jums ir negalėjo parodyti kaip pasipildyti. Čia panašiai kaip prašyti, kad dramblys mosuotų ausimis ir pradėtų skristi. Neaišku ką Jūs norite aktyvuoti. Jūs bent susigaudote tarp terminų? Pildote ar aktyvuojate? Užsisakote planą? Pildyk ar Tele2 privatiems pas Jus? Tai, kad nemokate elementarių dalykų ir kaltinate darbuotojus - dar nereiškia, kad darbuotojai blogi. Tiesiog jie nenorėjo Jums paaiškinti, nes jei jie bent kažką Jums paaiškins, Jūs skųsitės, kad darbuotojai blogi. Sakysite ne apie tą paaiškino. Taip, kad mano nuomone, pardavėjas, išlikdamas neutralus ir kiek abejingas ėjo geriausiu sprendimu. Nenorėjo likti kaltas dėl to ir nesiėmė aiškinti. Labai sunku dirbti su žmonėmis, kurie net nežino ko nori o vėliau dar kaltina. Įsivaizduokit, jeigu ne taip suprastumėte jo atsakymą, tai juk visiems skelbtumėte, kad konsultantas nežino ką aiškina ir ne taip aiškina, nes Jums reikia pasipildyti abonentą o konsultantas to nemokina :))) Malvydai, Telefono apsibraižymai, išoriniai nubrozdinimai, nunešiojimai, kokio dangtelio kampo nulaužimas ar baterijos trumpesnis laikas nei įprastai - nėra garantiniai dalykai. Jei tokia taisyklė galiotų, tai telefonų gamintojai bankrutuotų, nes kas antram vartotojui privalėtų keisti susibraižiusį ekraną, jau nekalbant apie suskaldytų ekranų procentą... Jeigu būtumėte dar nenulupęs plėvelės ir radęs po plėvele ekrano įskilimą, dar būtų galima ginčytis bandyti, o dabar šaukštai po pietų. Kad neatrodytumėte "apsurdiškai", primenu, kad yra žodis "absurdas". Sėkmės.
2015-06-20 Autorius: Kristina
2015-06-20 dieną,nuėjau į prekybos centrą Kaune,pasipildyti Tele-2.Nelabai moku kaip pasipildyti(nes naudojuosi abonentais),kadangi daugiau žmonių nebuvo,paprašiau ten dirbančio ,aptarnaujančio pardavėjo Egidijaus Žamba, kad jis man parodytu telefone kaip man reikės aktyvuoti,bet jis tik atsakė, kad aš pati aktyvuočiau,aš jo dar kartą paprašiau kad jis man telefone parodytų,bet atsakymą gavau tokį patį,aktyvuokite pati.Nejaugi taip sunku parodyti pagyvenusiai moteriškei,kaip užsisakyti norimą planą.Tuo labiau kad tuo metu nebuvo nei vieno žmogaus be manęs.Aptarnavimo kokybė šio pardavėjo labai apgailėtina.Nenorėčiau daugiau niekada grįžti į šį saloną.
2014-12-12 Autorius: Malvydas
Po ilgo laiko tarpo nusprendziau pasikeisti telefona. S.miestelyje ''RIMI''parduotuveje yra TELE2salonas. pasiule SAMSUNG Xperia Z Isigyjau. prie jo dar ir draudima dovanu 3 menesiams. Salono darbuotoja pasiule apsaugine plevele ekranui nusipirkti-kurios neturejo salone,Po astuoniu dienu susibraiziusiu ekranu kreipiausi igarantini remonta. ir ka jus manote.Nei garantinis nei draudimas jo neremontuoja. Matote estetine isvaizda ne ju rupestis.Didelis pulkas mate telefona,ciupinejo ji,MTTC ji ciupinejo ir nezinojo kad jis gamykliskai leidziamas su apsaugine plevele.Supykes nutraukiau Draudimo sutarti tai tele 2 nezino is vis kaip jis veikia. Priskaiciavo prie saskaitos trecia dovanota menesi. Kompensacija visai siai nesamonei 14.Lt Geda tele2 ir ju komandai. Sedeti prie prekystalio ir apie savo produkcija nieko nei bum bum.

Puslapyje: 1-11 | Iš viso: 11 |